AEG QX9-1-40GG

• Test panel 8.4 jun 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX9-1-40GG op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Aleyna 12-11-2020

2 in 1 steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Ik vind deze product super handig omdat ik gewoon snel over heel het huis ga met de steelstofzuiger en mijn huis er direct al stukken beter uitziet. Ik heb een peutertje en als hij koekjes eet op de bank dan kruimelt het tussen de banken en dan neem ik de steelstofzuiger zijn kruimeldief en zuig ik snel de kruimeltjes uit de bank. De steelstofzuiger is handig van greep alleen de aan knop is te dicht bij de handgreep en daardoor klik je snel Per ongeluk op de Aan en uit knop maar voor de rest is het super handig. Je kan hem in 3 zuigkrachten zetten. Bij de steelstofzuiger heb je van onder een knop waar je op klikt en dan snijd de steelstofzuiger de haartjes dIe vastzitten in de borstel eruit en zuigt ze direct op. Zeker een aanrader als je van een snel gekuist huis houd.

Pluspunten

• Licht
  • Handig
  • Snel
  • Gemakkelijk
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• Steel

Els 09-11-2020

Testproduct

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Het is een gemakkelijk stofzuiger en licht in gebruik. De kruimeldief is een krachtig toestel. Wanneer je s’avonds de stofzuiger wilt gebruiken, dan branden er lichtjes op het zuigstuk en zie je de kruimels goed liggen. Laat snel op.

Pluspunten

• Krachtig kruimeldief

Michelien 24-10-2020

Voorzichtig tevreden

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Ik was heel tevreden toen ik hoorde dat ik dit product mocht testen. Ik was al even op zoek naar een snoerloze stofzuiger.
Positief:
- het 2 - 1 model komt heel handig van pas. Je bent aan het stofzuigen en kan de handstofzuiger er gewoon uithalen en bijv. iets op hoogte stofzuigen. Hij blijft uiteraard aan want de motor vd stofzuiger zit in de handstofzuiger
- het reservoir is relatief gemakkelijk te legen
- opladen gaat redelijk snel en handig op te volgen a.d.v.h. lichtindicatie
- lichtje aan de zuigmond komt van pas in donkere hoekjes
- reinigen van borstels is handig
- stofzuiger kan zonder hulp rechtstaan
- gebruiksduur is goed (kan volledige benedenverdieping v +/- 100m2 doen op hoogste stand)

Negatief:
- ik kan onder geen enkel meubel stofzuigen want de stofzuiger is te dik vanwege de locatie vd handstofzuiger
- de locatie van de aan- en uit-knop (hierdoor kan je hem soms afzetten tijdens het stofzuigen)
- is niet in hoogte verstelbaar
- reservoir is klein + Soms moet je wel wat extra kracht gebruiken om de filter eruit te halen. Dit kan soms wat stof verspreiden.
- hoogpolige kleine tapijten zijn moeilijk te stofzuigen

Kimmeke 23-10-2020

Top product voor jong en oud

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Bij het openen van dit product viel het mij meteen op dat deze zeer licht is. Dit vroeg van mijn kant wat aanpassingen. Doordat deze zo licht is kunnen ook mijn kinderen (10 en 8) er vlot mee overweg. Bij het stofzuigen glijdt dit toestel heel gemakkelijk over de tegelvloer. De aan-uit knop is wel gevoelig waardoor ik hem soms per ongeluk tijdens het stofzuigen uit doe. De uitneembare handstofzuiger is heel gemakkelijk in en uit de machine te halen. Voor één van de onderdelen is er een handig opbergvakje. Jammer genoeg niet voor beide hulpstukken die zijn meegeleverd. Hij is gemakkelijk leeg te maken. De handleiding die werd meegeleverd is wel erg minimaal en enkel in pictogrammen waardoor niet alles even snel duidelijk is. Maar al bij al ben ik best tevreden over dit product.

Pluspunten

• glijdt gemakkelijk over de vloer
  • licht toestel

Minpunten

• aan/uit knop gevoelig
  • minimale handleiding

Martine 24-10-2020

U zou de stofzuiger aanraden maar geeft ‘m een 4, dat is vrij laag. Klopt die 4 wel?

tsjoepke 23-10-2020

Getest !

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Een zeer goed en gebruiksvriendelijk toestel. De dubbele functie (stofzuiger- kruimeldief) is een troef en maakt dat je het toestel vaker gebruikt. Handig om het reservoir te legen . Het toestel is zeer wendbaar en kan gemakkelijk onder kasten, bed, ...gebruikt worden.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • gebruiksgemak

Minpunten

• positie aan/uitknop
  • klein reservoir

Joke 09-10-2020

Heel oke!

Geschreven voor: AEG QX9-1-40GG

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe stofzuiger. Wat ik er zo aangenaam aan vind is dat hij zo super wendbaar is, ik geraak ermee op plekken waar de andere stofzuigers totaal niet geraken. Dit geeft dat ons huis veel properder is dan het voordien was! Een ander fijn pluspunt is dat hij ook heel
Licht is in vergelijking met de sledestofzuiger die we vroeger hadden. Dit maakt dat ik er met een zere rug veel minder tegenop kijk om te stofzuigen, dus ook weer een properder huis en blije huisgenoten 😀 wat de kids er tof aan vinden zijn de leuke lichtjes. Dit is inderdaad ‘spacy’, maar ook toch wel heel praktisch, want zo kan je die donkere plekjes onder de zetels ook wel extra goed stofzuigen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Wendbaar

Minpunten

• Geen